Xiaomi TV P1E 55″ recenzija

Xiaomi TV P1E 55″ je Xiaomijev pametni televizor koji predstavlja visoku kvalitetu. Xiaomi nudi kućno kino za vašu dnevnu sobu. Svojim značajkama i dizajnom predstavlja vizualnu i zvučnu kvalitetu. Možete uživati ​​u onome što gledate s njegovim ultra-uskim dizajnom okvira. Također, predstavlja kino audio iskustvo sa svojim Dolby audio sustavom.

Ovo su glavne značajke Xiaomi TV-a P1E 55″:

• 4K UHD
  • MEMC proširenje
  • Upravljačko središte pametne kuće
  • Android TV
  • Ugrađeni Google Assistant

Značajke Xiaomi TV P1E 55″

Glavna značajka Xiaomi TV-a P1E 55″ je njegova visoka kvaliteta gledanja. Ono ima 4K UHD rezolucija. Povećava vašu kvalitetu gledanja sa svojim kutom gledanja od 178 stupnjeva. Također ima MEMC (Motion Estimation, Motion Compensation). MEMC automatski dodaje umjetne okvire u sadržaj. Ova tehnologija znači besprijekoran pregled. S ovim televizorom možete preuzeti koliko god želite sadržaja RAM 2GB i 8GB flash memorije.

Ovaj TV nudi Android TV za vašu raznolikost gledanja. Android TV ima preko 400.000 filmova i emisija. Također, možete instalirati aplikacije za brzi pristup sa svog TV-a. Postoji preko 7000 sadržaja. Xiaomi TV P1E 55″ uključuje dva 8W stereo zvučnika i podršku Dolby Audio i DTS. Ove značajke korisniku nude kinematografsko audio iskustvo. Xiaomi je mislio na sve o vizualnom i audio iskustvu u ovom proizvodu.

Xiaomi TV P1E 55″ Dizajn

Xiaomi TV P1E 55” ima omjer zaslona i tijela bez nametljivih rubova. S ovim dizajnom možete uživati ​​u vizualnom iskustvu. Ima ultra uski okvir. Ovaj dizajn savršeno pristaje bilo gdje u vašem domu. Xiaomi je mislio na sve o vizualnom i audio iskustvu u ovom proizvodu. Ovaj TV uključuje Ugrađeni Chromecast i Miracast. Ove značajke omogućuju jednostavno emitiranje sadržaja na TV s vašeg pametnog telefona. Dakle, možete vidjeti sadržaj koji želite na svom TV-u.

Xiaomi TV P1E 55″ dizajniran je s Google Assistantom. Google pomoćnik pomaže vam kontrolirati svoj uređaj, upravljati zadacima i pregledavati svoj kalendar. Također, možete kontrolirati druge pametne uređaje u svom domu sa svog Xiaomi TV-a. Daljinski upravljač Xiaomi TV P1E 55″ može kontrolirati vaš TV iz bilo kojeg kuta. Možete pristupiti platformama kao što su Netflix i Prime Video pomoću namjenskih gumba.

Xiaomi je u ovom proizvodu smislio mnoge stvari kako bi u vaš dom donio užitak u kazalištu. Također, a Xiaomi TV soundbar može vam pomoći dok svoj dom pretvarate u kazalište. Značajke i dizajn ovog televizora mogu vas fascinirati iz nekoliko kutova. Njegovo jednostavno upravljanje putem daljinskog upravljača, zaslon od 55 inča te vizualna i audio kvaliteta mogu izazvati njegove protivnike.

Vezani članci