Black Shark Funcooler Pro 2 recension – Ultimat telefonkylsystem för spelare

Sommaren är snart här, och det betyder att det är dags att börja tänka på att hålla telefonen sval. Med så många avancerade telefoner och speltelefoner på marknaden kan det vara svårt att veta vilken man ska välja. Men oroa dig inte, vi har dig täckt. De Black Shark Funcooler Pro 2 är det perfekta valet för att hålla din telefon sval i sommar. Funcooler Pro 2 har ett unikt kylsystem som är designat för att hålla din telefon sval även under de varmaste förhållanden.

Black Shark Funcooler Pro 2 Design

Utseendemässigt ärver Black Sharks design den här gången fortfarande den traditionella hårda stilen från tidigare generationer: den är bepansrad och har kanter och hörn. Och varje del av detaljerna har en snöflingalogotyp, som har en häftig känsla av extrem kyla på ett ögonkast. När det kommer till utseendet måste jag säga en punkt som alla vill klaga på: designen på Black Sharks ryggklämma är för innovativ.

Black Shark Funcooler Pro 2 Thermal Performance

När det kommer till termisk prestanda är Black Shark Funcooler Pro 2 i en liga för sig. Tack vare sitt halvledarchips kylsystem kan den kyla din enhet upp till fyra gånger snabbare än andra lösningar på marknaden. Dessutom är dess temperaturkontrollstabilitet också avsevärt förbättrad. Oavsett om du spelar eller strömmar video kan du vara säker på att din enhet kommer att hålla sig sval – även under långvarig användning. Så om du letar efter den bästa möjliga kyllösningen för dina mobila enheter är Black Shark Funcooler Pro 2 vägen att gå.

Black Shark Funcooler Pro 2 Pris

Black Shark Funcooler Pro 2 är ett högpresterande kylsystem som är designat för att hålla din speldator sval och fungera med högsta prestanda. Funcooler Pro 2 har en kraftfull telefonkylare som kyler luften inuti fodralet.t. Funcooler Pro 2 innehåller även en fläktkontroll som låter dig justera hastigheten på fläktarna, och en LED-ljusshow som skapar en ljuseffekt med speltema. Black Shark Funcooler Pro 2 finns att köpa till ett pris av $40.

Bildkälla

Relaterade artiklar